نداشتن وبسایت برای کسب و کار شما چه معایبی دارد؟

سایت کار اینترنتی

فهرست مطالب

جهان روز به روز در حال تغییر و تحول است. در حدود تقریبا بیست سال پیش گوشی های تلفن و حتی اینترنت تا حد زیادی پیشرفت نکرده بود ولی حالا نمی‌توان قدرت این رسانه ها را دست کم گرفت. داشتن سایت کار اینترنتی نیز برای یک کسب و کار می‌تواند یک عامل رشد باشد! در واقع اگر نمی‌خواهید به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه کسب و کار خود دست پیدا کنید، برای کسب و کار خود لازم نیست سایتی طراحی کنید!

ولی با نداشتن یک سایت کسب و کار اینترنتی خود، شما روز به روز مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. زیرا امروزه فروش کالا ها و خدمات به سمت آنلاین و اینترنتی حرکت می‌کند و از این رو پیشبینی آینده برای سودآوری کسب و کار هایی که به شکل سنتی فعالیت می‌کنند کاملا مشکل است.

به دلیل اهیمت این موضوع امروز در این مقاله قصد دارم تا شما را با مشکلات و معایبی که نداشتن وبسایت می‌تواند برای کسب و کار شما ایجاد کند آشنا کنم. پس در ادامه این مقاله همراه من باشید.

معایب نداشتن سایت کار اینترنتی

سایت کار اینترنتی

۱.شانس کمتر برای شناخته شدن برند شما

اینترنت مانند یک تابلو دیجیتال بزرگ است!

شما می‌توانید با استفاده از سیستم گوگل ادز، به تبلیغ برند خود در گوگل بپردازید. اما این تبلیغات دائمی نیستند و روزی از بین میروند.

ولی یک سایت کار اینترنتی هرگز از بین نمی‌رود و مشتریان می‌توانند حتی در هنگام خواب یا تعطیلات نیز کسب و کار شما را پیدا کرده و از شما خرید کنند. در واقع با داشتن یک سایت کسب و کار آنلاین، برند شما روز به روز در حال دیده شدن خواهد بود و احتمال شناخته شدن برند شما در بلند مدت افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق بررسی ها و آمار های به دست آمده، افراد هرچقدر یک برند را بیشتر دیده باشند و بشناسند، بیشتر از کالا ها و خدمات آن برند خرید می‌کنند. از این رو شما می‌توانید با داشتن یک وبسایت، فروش خود را نیز افزایش بدهید.

 

۲.بدون سایت کار اینترنتی جذب مشتریان جدید بسیار سخت تر خواهد بود

مهم نیست کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ! هرگز به مشتریان جدید “نه” نگویید. هر چه تعداد مشتریان شما بیشتر باشد، امکان کسب سود بیشتر و در نتیجه رشد بیشتر کسب و کار شما بیشتر خواهد شد.

اگر صاحب یک کسب و کار آفلاین هستید، شاید جذب مشتری جدید برای شما کار سختی باشد. اما باید به شما بگویم که در حال حاضر، داشتن یک وبسایت برای هر کسب و کاری میتواند یک ابزار بسیار موثر برای جذب مشتریان بیشتر باشد.

شاید یک محصول منحصر به فرد داشته باشید که رقبای شما نداشته باشند. یا گاهی اوقات تخفیفات قابل ملاحظه ای برای محصولات یا خدمات خود لحاظ می‌کنید.

اما تا زمانی که سایتی برای کسب و کار خود نداشته باشید، مشتریان شما از این تخفیفات یا محصولات منحصر به فرد شما خبردار نمی‌شوند.

با داشتن یک وبسایت حتی زمانی که خواب هستید می‌توانید مشتری جذب کنید و محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید.

 

۳.مشتریان دائمی کمی خواهید داشت

شاید با انجام فعالیت های مختلف برای کسب و کار آفلاین خود بتوانید مشتریان جدید جذب کنید! اما احتمال اینکه این مشتریان بتوانند به مشتریان دائمی شما تبدیل بشوند بسیار کم است.

مشتریان دائمی و همیشگی می‌توانند به مرور زمان فروش شما را چند برابر کرده و در نتیجه رشد کسب و کار شما را نیز چند برابر کنند.

در واقع افراد همیشه سعی می‌کنند با انجام سفارشات کم، آزمون و خطا کنند و مطمئن شوند که آیا محصول یا خدمتی که خریداری کرده‌اند، با انتظاراتشان مطابقت دارد یا خیر…

اگر راضی باشند، دوباره از شما خرید خواهند کرد. در واقع مشتریان زمانی بیشتر از شما خرید می‌کنند که بتوانید انتظارات آن ها را برآورده کنید. از این رو مهم است که در هنگام فروش، شفافیت داشته باشید و صادقانه ویژگی های محصول خود را به مشتریان بگویید.

اگر مشتریان شما از وبسایت شما خرید کنند و از خرید خود راضی باشند، هرگز وبسایت شما را رها نخواهند کرد و همیشه از وبسایت شما خرید میکنند.

همچنین در کنار همه این ها، شما میتوانید با استفاده از تبلیغات، ارائه کد های تخیفیف و.. این روند را تقویت کنید و مشتریان بالقوه خود را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کنید.

 

۴.مشتریان شما از خدمات یا محصولات جدید شما خبردار نمیشوند

شما به راحتی با داشتن یک سایت کسب و کار اینترنتی، می‌توانید مشتریان خود را از محصولات و خدمات جدید خود خبردار کنید.

زمانی که برای کسب و کار خود وبسایتی نداشته باشید و به صورت آفلاین و سنتی فعالیت کنید، خیلی زمان می‌برد که مشتریان شما از محصولات یا خدمات جدید شما اطلاعاتی به دست بیاورند.

در واقع یک سایت کار اینترنتی می‌تواند به تولید محتوا به صورت مکرر، در گوگل رتبه مناسبی کسب کند و در نتیجه افراد زیادی به طور روزانه وارد وبسایت شما می‌شوند. زمانی که بتوانید محصولات یا خدمات جدید خود را در یک ماه به هزار نفر مشتری و کاربر جدید معرفی کنید، حتی اگر ۲ درصد از این ۱۰۰۰ نفر از محصول یا خدمت جدید شما خرید کنند، کسب و کار شما رشد چشمگیری خواهد کرد!

 

۵.جذب مشتریان خارج از کشور با سایت کار اینترنتی

سایت کسب و کار اینترنتی

کسب و کار های آفلاین که خدمات و محصولات در کیفیت جهانی تولید می‌کنند، هرگز نمی‌توانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان خارج از کشور معرفی کنند.

ولی زمانی که کسب و کار شما یک وبسایت داشته باشد، مشتریان شما به راحتی از هر جای دنیا می‌توانند وارد وبسایت شما شده و از محصولات یا خدمات شما خرید کنند. این کار می‌تواند به شناخته شدن و معروف شدن برند کسب و کار شما کمک کند و در نتیجه کسب و کار شما رشد چشمگیری خواهد داشت.

 

۶.از دست دادن فرصت

شاید بگویید که بعدا هم میتوانید برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید. اما باید این نکته را بدانید که در حال حاضر کسب و کار های مانند شما که برای خود سایت طراحی کرده‌اند و به تولید محتوا برای وبسایت خود مشغول هستند، از شما خیلی جلو هستند.

از این رو شما باید به سرعت برای کسب و کار خود یک وبسایت طراحی کنید و شروع به تولید محتوا برای سایت خود کنید تا بتوانید در این رقابت حرفی برای گفتن داشته باشید.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد شما را با معایب نداشتن برای هر کسب و کاری آشنا کنیم. به عنوان سخن پایانی می‌توان گفت که یک سایت کسب و کار آنلاین می‌تواند به سرعت مشتریان زیادی را به کسب و کار شما جذب کرده و آن ها را به مرور زمان تبدیل به مشتریان دائمی شما کند.

فقط کافی است که برای کسب و کار خود یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید. برای اینکار فرم زیر را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم درخواست طراحی سایت

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

از چپ به راست روی یک ستاره کلیک کنید کمترین امتیاز سمت چپ است .

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای ثبت نشده ! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تهیه و تنظیم توسط : علیرضا زرپرور

اشتراک گذاری

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}

پیمایش به بالا